Fa-ti propriul Jingle, FREE !

Labels:

   Salutare tuturor !
  Din lipsa de microfon cu care sa pot face un jingle frumos pentru seturile si emisiunile mele la radiouri am ajuns sa caut pe internet ceva care ma poate ajuta si am si gasit ce cautam. Multumita AT&T Labs - Research am descoperit un super script, pe care am reusit sa il implementez aici, cu care oricine isi poate face un jingle, sau mai multe, cu diferite voci si intonatii. In numai 4 pasi ai textul dorit in format WAV !




                 Voice & Language:
STEP 1


STEP 2




STEP 3


STEP 4Pentru Download apasa pe buton apoi click dreapta pe link si selectati "Save Link As.. (sau) Salveaza Linkul ca.." ca in imagine.



Note: Acesta este doar un inceput pentru un jingle sau intro, profi, rezultatul putand fi editat in softwarele in domeniu.
Eu de exemplu lucrez in Cool Edit Pro 2.1 (<- click and try it) cu care pot modela foarte usor sunetul dorit doar din mouse prin diferite effecte.

Acestea fiind spuse nu ramane decat sa lasati frau liber imaginatiei !

0 Comments
Tweets
Comments

0 comments:

Post a Comment